Arkusz kalkulacyjny w MS Office: Excel–zaawansowany
Twoje umiejętności po skończonym kursie:
Praca z zaawansowanymi funkcjami pomoże Ci w szybkiej realizacji skomplikowanych obliczeń, w podejmowaniu decyzji finansowych oraz w analizie ekonomiki przedsiębiorstwa. Za pomocą wykresów złożonych będziesz potrafił profesjonalnie prezentować dane. Umiejętność tworzenia baz danych,które łatwo będziesz mógł przeszukiwać, reorganizować a następnie z wybranych zagadnień stworzyć podsumowujący raport.
Koszt kursu (w przeliczeniu na jednego uczestnika): od 540 zł. Materiały dydaktyczne wykorzystywane podczas zajęć:
Zestawy ćwiczeń, testów, prezentacje komputerowe i materiały pomocnicze do wykładów Szkoły Komputerowej “IMPULS”. Kurs jest wspomagany zadaniami do samodzielnego wykonania na platformie e-learningowej Szkoły Komputerowej “IMPULS”.
Sposób sprawdzenia umiejętności nabytych w czasie trwania kursu:
Po zakończeniu kursu i przeprowadzonym egzaminie wystawiamy zaświadczenie ukończenia kursu wg wzoru z Rozp. MEN.
Program ramowy kursu (16 godzin)
1. Arkusz obliczeniowy
- Przypisywanie nazw do komórek i zakresów, menadżer nazw
- Tworzenie specjalnych formatów liczbowych
- Tworzenie połączeń pomiędzy arkuszami i skoroszytami
- Tworzenie hierarchicznej struktury arkusza
- Praca z zakresem danych i tabelą
- Wprowadzania danych za pomocą formularza
2. Formatowanie warunkowe arkusza
3. Tworzenie formularzy do wypełniania arkusza
4. Funkcje
- Zastosowanie wybranych funkcji: daty i czasu, wyszukiwania i adresu, tekstowe, logiczne, informacyjne.
5. Walidacja danych
6. Menadżer scenariuszy
7. Tabele przestawne i wykresy przestawne
8. Tworzenie, edycja i uruchamianie makr
9. Ochrona i zabezpieczanie danych
- Zabezpieczanie skoroszytu przed otwarciem lub zmianą
- Blokowanie obszarów
10. Drukowanie arkuszy i skoroszytów