Pracownik administracyjno biurowy
W październiku i listopadzie 2013 zrealizowaliśmy kurs pt. Pracownik administracji biurowej. Celem szkolenia było przygotowanie do pracy w takich działach firmy jak sekretariat, dział obsługi klienta, public relations.
Uczestniczki kursu mały okazję zapoznać się z następującymi modułami szkolenia:
- Nowoczesne biuro - reprezentowanie firmy oraz kształtowanie jej pozytywnego wizerunku na rynku lokalnym
- Przygotowanie i prowadzenie różnego rodzaju spotkań, zebrań promocyjnych, reklamowych i innych mających miejsce w firmie i poza nią
- Przygotowanie różnego rodzaju materiałów promujących i reklamujących firmę
- Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych w firmie
- Zastosowanie komputera w pracy – Windows, Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna
- Bezwzrokowe pisanie na komputerze
- Język angielski
- Podstawy prawa pracy
- BHP w miejscu pracy
Po części teoretycznej szkolenia, kursantki odbędą dwutygodniową praktykę w Urzędzie Miejskim w Gliwicach.